My blog in English: Needle and some thread

sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Roskiksen tuunailua

Toinen postaus jo tänään. :) Katso alempaa aiempi ilmaismallivaihtopostauskin.

Tuunasin hieman ikivanhaa vessan roskista. En pysty ymmärtämään miksi olen joskus ostanut violetin roskiksen kun minulla ei ole koskaan ollut missään mitään violettia. Asiaan piti siis saada muutosta, joten kävin ostamassa pari purkkia käläkälää, printtasin netistä kivan kuvan, leikkelin sabloonan kontaktimuovista ja sitten vaan purkit suhisemaan. Vallan olen tyytyväinen lopputulokseen. :)

Kuvan löysin googlaamalla ja se löytyy täältä. Jätin osan osista pois ja muokkasin tytön huulia sen verran että ei ole ihan niin myrtsi ilme. :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Upee tuunaus. Mulla tahtoo mennä plörinäksi aina tuon käläkälän kanssa, joten on jäänyt tällaiset tuunailut vähemmälle...

kissankello kirjoitti...

aivan mahtava lopputulos :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Wau miten hieno.

Irma kirjoitti...

Upea muutos!
Kauniita pistelyitä tuossa edellisessä postauksessa, kaunis tuo kirjainmalli!
Kiitos muuten kun olet tehnyt linkkejä sivuille joista löytää ilmaismalleja. Olen sieltä pari jo tehnytkin, ovat vain viimeistelemättä vielä.
Hyvää viikonloppua!