My blog in English: Needle and some thread

tiistai 24. helmikuuta 2009

Flunssa hellittänyt

Vihdoinkin flunssa antoi periksi ja nyt on melkeinpä ihan normaali olo! Olen minä kaikenlaista näperrellytkin, mutta enimmäkseen hääjuttuja, joista en ihan vielä halua tänne kuvia laitella.
Olen myöskin hieman hemmotellut itseäni. :) Lauantaina kävin kasvohoidossa ja eilen minulle laitettiin geelikynnet. En ole vielä kokeillut miten pisteleminen tai neulominen onnituu näillä uusilla kotkankynsillä. :) No ei nämä ihan kauhean pitkät ole (en osaisi tehdä yhtikäs mittään tosi pitkillä kynsillä), joten eiköhän nuo onnistu... kuten housujenkin napitus. :D

Muutama on kysynyt onko tulossa kuvia häistä. Lupaan että hääpäivän jälkeen, kunhan olemme saaneet kuvat valokuvaajalta, laittelen tännekin muutaman otoksen.

Lisäsin blogiini ystäväkirjan. Olisi kiva jos kävisit kirjoittamassa sinne jotain itsestäsi. Ei ole pakko kaikkiin kohtiin vastata jos et halua itsestäsi kaikkea paljastaa. :)

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Mullakin on niin outo nuha, et oksat pois. Niin kauan ku mä syön piimäkakkua, kaikki on OK ja mun olo on ihan normaali, mut annas olla ku kakku loppuu! Sitte iskee nuha. Ei tällasta ole ollu ennen. Mitä ihmettä tää on?