My blog in English: Needle and some thread

torstai 3. joulukuuta 2009

Joulukorttivaihto Kirsiltä ja ihania ihmisiä

Tämä viikko on ollut sellainen että on tehnyt mieli käydä halaamassa postinkantajaa kun on niin kivoja juttuja laatikkoon tullut. Lähettäjiä kun en pääse halaamaan. :)

Ihan ensimmäiseksi laatikkoon tipahti Sainsburyn Red Label ja Gold Label teetä, molempia 160 pussia. Aiemmin oli paniikki päällä kun englantilaiset teet loppuivat ja ystäväni, joka yleensä käy kerran pari vuodessa Englannissa ei tänä vuonna ole menossa, joten lisää ei ollut tiedossa. Kerroin ongelmastani englanninkielisessä blogissani ja sain montakin apua tarjoavaa kommenttia. Nadia sitten kävi shoppailemassa minulle nuo yllä mainitut teet. :) Sen verran vielä selityksenä että olen ihan koukussa ihan perusenglantilaiseen mustaan teehen. Se on tosi paljon pehmeämmän makuista kuin Suomessa myytävät mustat teet.

Tänään postissa saapui Pretty Exchange blogin joulukorttivaihdossa Kirsiltä tämä hieno kortti. Kiitos Kirsi! :) On juuri minun joulun värinen eli punaista ja kultaa.


Ja toinen tämän päivän ihana posti on tässä. Sue kertoi blogissaan että hänen bloggaamisesta kertova artikkeli oli julkaistu Patchwork & Quilting -lehdessä. Kommentoin että olisiko artikkelia lehden nettisivuilla, koska olisi kiva se lukea. Kuulema ei ollut, mutta Sue sanoi että hänellä on ylimääräinen numero tuosta lehdestä ja päätti että hän lähettää sen minulle lahjana. Minä aina yllätyn kun huomaan miten ihania ja ystävällisiä ihmisiä blogimaailmassa on. :) No kun paketti saapui niin siellä ei ollut pelkästään lehti vaan myös kaksi Sample Threadsin jouluisen väristä lankatokkaa ja teetä! Myös Sue tarjosi apuaan teeongelmaani, mutta olin silloin jo ehtinyt sopia asiasta Nadian kanssa. Kirjoittelimme myös mistä teelaaduista hän tykkää ja hän oli sitten päättänyt laittaa pakettiin yhtä hänen lempimerkkiään minulle kokeiltavaksi. Ihana ihminen, ei voi muuta sanoa!


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olipa kiva löytää täältä joku ihan "naapurista". Itse asun Päiväinteellä. Vuosia sitten asuttiin Lepiksessä...

Lennu kirjoitti...

Tetley on hyvää! Oletkos ranskalaisia kokeillut koskaan? Vakiasiakas mainostaa: http://www.palaisdesthes.com/en/ ja voin antaa suosituksia hyvistä mustista teelaaduista :D Minun aamu alkaa aina samalla, tietyllä mustalla "aamuteellä". Kimppatilauksia tehdään muuten tuolta oupsilaisten kanssa säännöllisesti, että laittele viestiä jos kiinnostaa :)